Amortyzator przedni dodge nitro reflex marki Monroe

chwilowy brak towaru

  • Producent: MONROE
  • Kategoria: Amortyzatory
  • Miejsce montażu: oś przednia
Przedni gazowo-olejowy amortyzator marki MONROE linia ReFlex!!!! do samochodu Dodge Nitro 2007-2011 wszystkie wersje silnikowe wartość za 1 sztAMORTYZATORY SPRZEDAJEMY tylko W KPL!!!KPL= 2 szt Amortyzatory Monroe® Reflex zwiększają przyczepność opon, gwarantując bardziej stabilną 
i bezpieczniejszą jazdę. Sekret Monroe® Reflex™ leży w nieszablonowym systemie zaworów tłokowych, znanym jako technologia Twin Disc. Zawór taki ma dodatkowy stopień strojenia dla wyjątkowo niskiej szybkości tłoka, czego efektem jest szybciej reagujący amortyzator, gdyż kontroluje on nawet najmniejsze ruchy nadwozia pojazdu dużo wcześniej niż jakikolwiek charakterystyczny amortyzator. Ze względu na tę funkcję amortyzatory Monroe® Reflex są sprzedawane w pakietach bliźniaczych Twin;Korzyści: Pozwala szybciej ustabilizować samochód, natychmiast reagując na najmniejszy ruch zagwarantuje obszerniejszą stabilność, co potwierdzają niezależne testy Pomaga kontrolować przechyły i nadsterowność kompozycja o znacznej żywotnościNiezależna organizacja przeprowadziła testy, by udowodnić atuty amortyzatorów Monroe® Reflex™: 1. NADSTEROWNOŚĆ I STABILNOŚĆ -> MANEWR GWAŁTOWNEJ ZMIANY PASA RUCHU albo TEST VDA.Test ten symuluje uniknięcie przeszkody, która pojawiła się nagle przed pojazdem, przy jeździe ze stałą prędkością 60 km/h bez hamowania. W trakcie manewru omijania pojawia się chwila niestabilności przy wjeżdżaniu na lewy pas. W tym czasie następuje przeniesienie masy, które sprawia, że tylna część samochodu ślizga się (tzw. Nadsterowność).Takie ślizganie się lub nadsterowność można zmierzyć jako kąt przesunięcia rzeczywistego toru, po którym poruszał się pojazd, w stosunku do rewelacyjnego toru, po którym powinien był się poruszać, żeby zapewnić optymalne bezpieczeństwo i stabilność.Wyniki kompleksowych testów wykazują, że przy charakterystycznych amortyzatorach przesunięcie to jest średnio ok. 15 razy obszerniejsze w przypadku amortyzatorów Monroe® Reflex™.Ta pokaźna różnica w wynikach może okazać się kluczowa, kiedy chcemy uniknąć niebezpiecznej sytuacji i niestabilności samochodu. Poniższe rysunki wyraźnie przedstawiają lepsze wyniki, które osiągnięto dzięki amortyzatorom Monroe Reflex™.2. KONTROLA PRZECHYŁÓW -> TEST CIĄGŁEGO ZAKRĘTU.Test ten obejmuje prowadzenie pojazdu ze stałą prędkością 70 km/h po okręgu o promieniu 50 m. Test podkreśla stabilność samochodu i mierzy przechyły w stosunku do poziomej osi samochodu. Nadmierne przechyły mogą prowadzić do niestabilności i powinny zostać wytłumione przez amortyzatory.Testy wykazały, iż amortyzatory Monroe® Reflex™ powiększyły bezpieczeństwo kierowcy przeciętnie 
o 44% w kontraście do charakterystycznych amortyzatorów.Poniższe rysunki pokazują różnicę w stabilności samochodu przy porównaniu amortyzatorów Monroe® Reflex™ i charakterystycznych.Amortyzatory Monroe® Reflex™ zwiększają przyczepność opon, zapewniając bardziej jednostajną 
i bezpieczniejszą jazdę.Powodem podmiany amortyzatorów nie musi być wyłącznie ich zużycie. Producenci ciągle pracują nad doskonalszymi rozwiązaniami. Dzięki nim można poprawić własności jezdne auta, zwłaszcza kilkuletniego. Aktualnie najpopularniejsze są amortyzatory gazowo-olejowe ze zmienną siłą tłumienia, np. Monroe Reflex. Mają one specjalny rowek bocznikowy w środkowej części cylindra, którym olej może swobodnie przepływać w trakcie niewielkich ruchów tłoka. Dzięki temu amortyzator zagwarantuje znaczny komfort w trakcie spokojnej jazdy. Przy energicznej jeździe amortyzator usztywnia się, gdyż tłok wykonuje pokaźniejsze ruchy i przestaje współpracować z kanałem bocznikowym. Nowe amortyzatory posiadają większą prędkość reakcji na drgania, m.in. Dzięki olejom o mniejszej lepkości oraz nowym, bardziej czułym konstrukcjom zaworów.Zużyty amortyzator to spore niebezpieczeństwo. Niesprawne amortyzatory drastycznie zniżają bezpieczeństwo jazdy, ponieważ pogorszona zdolność tłumienia umożliwia chwilowe odrywanie się kół od jezdni. Rezultatem tego jest powiększona choćby do 30 proc. Droga hamowania. Drugim niepożądanym wynikiem jest tendencja do kołysania się nadwozia, co powoduje utratę stabilności. Zwłaszcza na zakrętach i przy nagłych zmianach toru jazdy. Na mokrej nawierzchni z łatwością wtedy wpaść w poślizg.Amortyzator jest jednym z podzespołów, którego uszkodzenie wpływa bezpośrednio na bezpieczeństwo jazdy samochodem. W każdym samochodzie amortyzatory spełniają istotnie skomplikowaną i odpowiedzialną rolę. Najważniejszym ich zadaniem jest utrzymywanie ciągłego kontaktu kół z jezdnią i uniemożliwianie rozkołysaniu się auta.Zły stan amortyzatorów ma znaczny wpływ nie tylko na bezpieczeństwo jazdy,na dodatek na stan technologiczny samochodu. Źle działające amortyzatory przyspieszają zużycie elementów podwozia, a w szczególności opon, przegubów, a także tulei metalowo-gumowych (silentblocków). Amortyzator bezwzględnie wymaga zamiany, gdy jego produktywność spada do 30 proc, albo na jednej osi różnica sprawności przekracza 20 proc. Najpóźniej wtedy należy wymienić oba amortyzatory na danej osi. Solidność amortyzatorów uzależniona jest od marki i modelu,dodatkowo od nawierzchni, po której zwykle porusza! się samochód. Znaczenie ma też stan innych składników zawieszenia - wymieniając amortyzatory należy sprawdzić i usunąć inne usterki podwozia....